• 07-09-2021, 21:20:34
    #1
    Arkadaşlar Laptoptan bir türlü giremiyorum r10’a
    Kullanıcı adı ve şifreyi veriyorum. Saatlerce “giriş yapılıyor ‘olarak duruyor

    laptop bağlantı düşürdüm
    İp değiştirdim
    Çerezleri temizledim
    Tarayıcıyı sildim, başka da yükledim olmuyor

    LÜTFEN BU KONUDA TECRÜBELİ ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM
  • 07-09-2021, 21:21:28
    #2
    Beni hatırlayı işaretle dene , öyle düzenliyordu sanırım
  • 07-09-2021, 21:25:28
    #3
    Mukavvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni hatırlayı işaretle dene , öyle düzenliyordu sanırım
    olmuyor denedim.
    tatile gittim geldim girmiyor bir türlü
  • 07-09-2021, 21:29:39
    #4
    dns sıfırlayıp denermisiniz veya farklı bir tarayıcıdan
  • 07-09-2021, 21:55:07
    #5
    sercantuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dns sıfırlayıp denermisiniz veya farklı bir tarayıcıdan
    dns ayarlarına girdim
    Tüm hepsini sildim fakat yine olmuyor
  • 11-09-2021, 22:58:54
    #6
    Yok mu
    Bu işin çözümü arkadaşlar
  • 11-09-2021, 23:00:49
    #7
    şifreyi değiştirip tekrar giriş yapmayı dener misin
  • 14-09-2021, 19:53:39
    #8
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şifreyi değiştirip tekrar giriş yapmayı dener misin
    Şimdi değiştirdim fakat maalesef yine aynı girmiyor

    şuanda sadece telefondan girebiliyorum. Laptoptan olmuyor artık
    Anlamadık neden

    ip değiştik
    Taracıyı yeniledik
    Wlan degisti
    Şifre değişti
    Maalesef olmuyor hala