Arkadaşlar Laptoptan bir türlü giremiyorum r10’a
Kullanıcı adı ve şifreyi veriyorum. Saatlerce “giriş yapılıyor ‘olarak duruyor

laptop bağlantı düşürdüm
İp değiştirdim
Çerezleri temizledim
Tarayıcıyı sildim, başka da yükledim olmuyor

LÜTFEN BU KONUDA TECRÜBELİ ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM