Arkadaşlar Laptoptan bir türlü giremiyorum r10a
Kullanıcı adı ve şifreyi veriyorum. Saatlerce giriş yapılıyor olarak duruyor
laptop bağlantı düşürdüm
İp değiştirdim
Çerezleri temizledim
Tarayıcıyı sildim, başka da yükledim olmuyor
LÜTFEN BU KONUDA TECRÜBELİ ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM