Konuya yorum yapamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konuya yorum yapamıyorum
6
●
68
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Konuya yorum yapamıyorum
07-09-2021, 14:45:43
#1
DoraOtomotiv
Bir ara acaba karaktersiz, gibi şeylerden dolayı mı olmuyor dedim ama alakası yok.
https://www.r10.net/off-topic/293934...yaramiyor.html
konuya nedense hiç yorum yapamıyorum.
Kabul Edilen Cevap
Cooper34
0 Beğeni
Mesaja Git
Engellenmişsin dedi.
07-09-2021, 14:46:54
#2
OznKya
Bugün bende aynı olayı yaşadım.
Kullanıcı sizi engellemiş dediler ama ben yorum yaptığım konu sahibiyle daha önce hiç karşılaşmamıştım.
07-09-2021, 14:47:13
#3
UCDigital
Konu Sahibi sizi engellemiş olabilir
07-09-2021, 14:51:28
#4
batoksca
Engellenmişsiniz hocam
07-09-2021, 14:51:50
#5
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Cooper34
Engellenmişsin dedi.
07-09-2021, 14:52:25
#6
onlinecihan
Konu sahibi sizi engelledigi zaman konusuna yorum bırakamazve profilini göremeyip iletişme geçemezsiniz.
07-09-2021, 15:03:31
#7
DoraOtomotiv
Hahaha kim bu densiz gerçekten çok merak ettim. Hangi düşüncemden ötürü beni engelledi acaba. Teşekkür ederim cevaplarınız için.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler