• 07-09-2021, 14:45:43
    #1
    Bir ara acaba karaktersiz, € gibi şeylerden dolayı mı olmuyor dedim ama alakası yok.





    https://www.r10.net/off-topic/293934...yaramiyor.html konuya nedense hiç yorum yapamıyorum.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 07-09-2021, 14:46:54
    #2
    Bugün bende aynı olayı yaşadım.
    Kullanıcı sizi engellemiş dediler ama ben yorum yaptığım konu sahibiyle daha önce hiç karşılaşmamıştım.
  • 07-09-2021, 14:47:13
    #3
    Konu Sahibi sizi engellemiş olabilir
  • 07-09-2021, 14:51:28
    #4
    Engellenmişsiniz hocam
  • 07-09-2021, 14:51:50
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Engellenmişsin dedi.
  • 07-09-2021, 14:52:25
    #6
    Konu sahibi sizi engelledigi zaman konusuna yorum bırakamazve profilini göremeyip iletişme geçemezsiniz.
  • 07-09-2021, 15:03:31
    #7
    Hahaha kim bu densiz gerçekten çok merak ettim. Hangi düşüncemden ötürü beni engelledi acaba. Teşekkür ederim cevaplarınız için.