Konu
Konuya yorum yapamıyorum
07-09-2021, 14:45:43
#1
DoraOtomotiv
Bir ara acaba karaktersiz, gibi şeylerden dolayı mı olmuyor dedim ama alakası yok.
https://www.r10.net/off-topic/293934...yaramiyor.html
konuya nedense hiç yorum yapamıyorum.