• 06-09-2021, 12:15:32
    #10
    Geçenlerde yine forumdan bir arkadaştan böyle diploma parası istemişlerdi cimere yazmıştı sizde öyle yapabilirsiniz
  • 06-09-2021, 12:29:13
    #11
    1 hafta oldu yada olmadı 50 tl ücret ödedim
  • 06-09-2021, 12:42:09
    #12
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Ben de Cuma günü işyeri açma belgesi ve diplomamı aldım 50₺ istediler. Kavga edip sizi milli eğitime şikayet ederim deyince tutuşup verdiler. Zaten uçan kuştan para istiyorlar devlet okulu olmalarına rağmen.
  • 06-09-2021, 18:59:17
    #13
    meb okullara gönderdiği ödeneklere bakarsanız anlarsınız.okullara kendi başınızın çaresine bakın denilmektedir.bu sene hemde corona döneminde öğrenci başına 20tl gibi rakam ayrılmış mesela 1 yıl boyunca dezenfektasyon ve temizlik anlamında yeteceğini düşünüyorsanız yapmayın bağış felan.orda okuyanlarda sizin bizim yakınlarımız olduğunu unutmayın..
  • 06-09-2021, 19:03:43
    #14
    Vermiyorum parayı zorunlu değil şikayeti basarım dersen tıpış tıpış verirler.
  • 06-09-2021, 19:07:37
    #15
    Kamunun kagitlari da ne degerliymis tapu dahil her şeyde kagit bedeli var.