Diploma para saçmalığı
14
●270
- 06-09-2021, 12:42:09Ben de Cuma günü işyeri açma belgesi ve diplomamı aldım 50₺ istediler. Kavga edip sizi milli eğitime şikayet ederim deyince tutuşup verdiler. Zaten uçan kuştan para istiyorlar devlet okulu olmalarına rağmen.
- 06-09-2021, 18:59:17meb okullara gönderdiği ödeneklere bakarsanız anlarsınız.okullara kendi başınızın çaresine bakın denilmektedir.bu sene hemde corona döneminde öğrenci başına 20tl gibi rakam ayrılmış mesela 1 yıl boyunca dezenfektasyon ve temizlik anlamında yeteceğini düşünüyorsanız yapmayın bağış felan.orda okuyanlarda sizin bizim yakınlarımız olduğunu unutmayın..