meb okullara gönderdiği ödeneklere bakarsanız anlarsınız.okullara kendi başınızın çaresine bakın denilmektedir.bu sene hemde corona döneminde öğrenci başına 20tl gibi rakam ayrılmış mesela 1 yıl boyunca dezenfektasyon ve temizlik anlamında yeteceğini düşünüyorsanız yapmayın bağış felan.orda okuyanlarda sizin bizim yakınlarımız olduğunu unutmayın..