• 04-09-2021, 12:23:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar dün r10dan hesap sattim 230 tlye 29k . Adam alirken reklami açik mi diye bişey sormadi . şimdi gelmiş diyorki ben sana dava açicam . Iade almiyosun. Ama ben satarekn ne iade alicağimi nede yanliş bilgi bile vermedim . şimdi diyorum ki hesabi geri ver parani atayim . O da şey diyor. Parayi ver hesabi aticam . Tavsiyeniz var mi ne yapmaliyim suçlu muyum?
  • 04-09-2021, 12:25:43
    #2
    reklam kısıtlamasını olduğunu biliyor iseniz bunu müşteriye belirtmeniz lazım dı
  • 04-09-2021, 12:32:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben olsam iade yapmazdım eğer dava vs diye korkuyorsan da bir şey olmaz.
  • 04-09-2021, 12:32:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    backlinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam iade yapmazdım eğer dava vs diye korkuyorsan da bir şey olmaz.
    adam belgeler atti gerçek olabilir
  • 04-09-2021, 12:34:48
    #5
    Malda bir kusur var ise söylemek gerekir.
  • 04-09-2021, 12:35:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    furkso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam belgeler atti gerçek olabilir
    Atsın boşver, dava açsa da haklı bir yanı yokki. Sizin yazılı iş yada ticaret akdiniz yok alırken sormamış da hukuki açıdan bir şey olmaz.
  • 04-09-2021, 12:35:37
    #7
    Growth Manager
    herhangi bir kabahatiniz bulunmuyor, alırken sorması gereken bilgiydi eğer reklam kısıtlaması işine yarayacaksa, ha eğer hesap hiç bir işe yaramayacaksa hesabı verir, parayı alır. r10 üyesi ve güvenilirse ticareti sizden yüksek ise siz verebilirsiniz önce parayı bence.

    ben iki tarafında hatalı olduğunu düşünüyorum, biri sormamış diğeri belirtmemiş.
  • 04-09-2021, 12:36:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herhangi bir kabahatiniz bulunmuyor, alırken sorması gereken bilgiydi eğer reklam kısıtlaması işine yarayacaksa, ha eğer hesap hiç bir işe yaramayacaksa hesabı verir, parayı alır. R10 üyesi ve güvenilirse ticareti sizden yüksek ise siz verebilirsiniz önce parayı bence.
    arkadaşiymiş r10 üyesi onunda tradesi 3
  • 04-09-2021, 12:37:14
    #9
    Growth Manager
    furkso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşiymiş r10 üyesi onunda tradesi 3
    şikayet kategorisinde şikayet açsın o halde, moderatörler en doğru kararı verir