Sizce Suçum Var mı?
14
●309
- 04-09-2021, 12:23:21Üyeliği durdurulduMerhabalar dün r10dan hesap sattim 230 tlye 29k . Adam alirken reklami açik mi diye bişey sormadi . şimdi gelmiş diyorki ben sana dava açicam . Iade almiyosun. Ama ben satarekn ne iade alicağimi nede yanliş bilgi bile vermedim . şimdi diyorum ki hesabi geri ver parani atayim . O da şey diyor. Parayi ver hesabi aticam . Tavsiyeniz var mi ne yapmaliyim suçlu muyum?
- 04-09-2021, 12:25:43reklam kısıtlamasını olduğunu biliyor iseniz bunu müşteriye belirtmeniz lazım dı
- 04-09-2021, 12:32:07Üyeliği durdurulduBen olsam iade yapmazdım eğer dava vs diye korkuyorsan da bir şey olmaz.
- 04-09-2021, 12:32:47Üyeliği durdurulduadam belgeler atti gerçek olabilirbacklinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2021, 12:35:21Üyeliği durdurulduAtsın boşver, dava açsa da haklı bir yanı yokki. Sizin yazılı iş yada ticaret akdiniz yok alırken sormamış da hukuki açıdan bir şey olmaz.furkso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2021, 12:35:37herhangi bir kabahatiniz bulunmuyor, alırken sorması gereken bilgiydi eğer reklam kısıtlaması işine yarayacaksa, ha eğer hesap hiç bir işe yaramayacaksa hesabı verir, parayı alır. r10 üyesi ve güvenilirse ticareti sizden yüksek ise siz verebilirsiniz önce parayı bence.
ben iki tarafında hatalı olduğunu düşünüyorum, biri sormamış diğeri belirtmemiş. - 04-09-2021, 12:36:29Üyeliği durdurulduarkadaşiymiş r10 üyesi onunda tradesi 3jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2021, 12:37:14şikayet kategorisinde şikayet açsın o halde, moderatörler en doğru kararı verirfurkso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle