Merhabalar dün r10dan hesap sattim 230 tlye 29k . Adam alirken reklami açik mi diye bişey sormadi . şimdi gelmiş diyorki ben sana dava açicam . Iade almiyosun. Ama ben satarekn ne iade alicağimi nede yanliş bilgi bile vermedim . şimdi diyorum ki hesabi geri ver parani atayim . O da şey diyor. Parayi ver hesabi aticam . Tavsiyeniz var mi ne yapmaliyim suçlu muyum?