• 04-09-2021, 07:45:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar, haftasonu ailecek Bingöl'de olacağız. Bingöl'de nereleri gezip görmeliyiz?

    İyi forumlar.
  • 04-09-2021, 09:52:48
    #2
    5 ay Bingöl'de askerlik yaptım önerebileceğim tek yer "Kale Tepesi" olabilir güneşin doğuşunu burdan izlemelisiniz. Gerçekten.
  • 04-09-2021, 10:03:29
    #3
    elazığ - muş yolunda (il jandarmanın 200 metre gerisinde) soğuksu kavurmacısı var tavsiye ederim...
  • 04-09-2021, 10:06:39
    #4
    Yüzen adaya gitmenizi tavsiye ederim 🙂
  • 04-09-2021, 10:20:31
    #5
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Ahhh Bingöl...
    1 sene orada kaldım müthiş bir memleket.
    Çok keyif alarak doğa gezisi yaptığım bir yer.
    Yüzen ada önerilmiş zaten görmenizi tavsiye ederim.
    Onun dışında 4-5 ilçe detaylı gezdim.
    Genç, Karlıova, Yayladere bilhassa tepelerden baraj manzarası eşliğinde gün batımı ve doğumu yakalanırsa süper. Yazın sıcak olduğundan dolayı pek tavsiye etmem doğrusu.
    Tatlılardan zerde ve burma kadayıf yiyebilirsiniz.
    Turşuları meşhurdur.

    Ben ,Muş havalimanına gitmiştim. Öncelikle Muş gezip sonra otogardan Solhana ve oradan da Bingöl merkeze gitmiştim gezerek..
  • 05-09-2021, 07:54:11
    #6
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzen adalar
    BASUKAMEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 ay Bingöl'de askerlik yaptım önerebileceğim tek yer "Kale Tepesi" olabilir güneşin doğuşunu burdan izlemelisiniz. Gerçekten.
    mugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elazığ - muş yolunda (il jandarmanın 200 metre gerisinde) soğuksu kavurmacısı var tavsiye ederim...
    Medinefm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzen adaya gitmenizi tavsiye ederim 🙂
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahhh Bingöl...
    1 sene orada kaldım müthiş bir memleket.
    Çok keyif alarak doğa gezisi yaptığım bir yer.
    Yüzen ada önerilmiş zaten görmenizi tavsiye ederim.
    Onun dışında 4-5 ilçe detaylı gezdim.
    Genç, Karlıova, Yayladere bilhassa tepelerden baraj manzarası eşliğinde gün batımı ve doğumu yakalanırsa süper. Yazın sıcak olduğundan dolayı pek tavsiye etmem doğrusu.
    Tatlılardan zerde ve burma kadayıf yiyebilirsiniz.
    Turşuları meşhurdur.

    Ben ,Muş havalimanına gitmiştim. Öncelikle Muş gezip sonra otogardan Solhana ve oradan da Bingöl merkeze gitmiştim gezerek..
    Teşekkür ederim.
  • 23-09-2021, 23:48:34
    #7
    Bir bingollu olarak güzel yerler var diyebilirim yüzen adalarda gidiler kalesinide