Ahhh Bingöl...
1 sene orada kaldım müthiş bir memleket.
Çok keyif alarak doğa gezisi yaptığım bir yer.
Yüzen ada önerilmiş zaten görmenizi tavsiye ederim.
Onun dışında 4-5 ilçe detaylı gezdim.
Genç, Karlıova, Yayladere bilhassa tepelerden baraj manzarası eşliğinde gün batımı ve doğumu yakalanırsa süper. Yazın sıcak olduğundan dolayı pek tavsiye etmem doğrusu.
Tatlılardan zerde ve burma kadayıf yiyebilirsiniz.
Turşuları meşhurdur.
Ben ,Muş havalimanına gitmiştim. Öncelikle Muş gezip sonra otogardan Solhana ve oradan da Bingöl merkeze gitmiştim gezerek..