• 03-09-2021, 10:53:12
    #1
    Biri iş ilanı açmış diyor ki detaylar için wpden iletişime geçiniz. Geçiyoruz diyor ki ücreti nedir. Alt limitten yapıyorum (100₺) deyince fazlaymış iyi günler diyor. Bu kadar ölücü olmak kötü bir şey değil mi anlamadım ben ya.
  • 03-09-2021, 10:55:58
    #2
    hocam bütçesi olmayabilir sıkışık olabilir birçok nedeni olabilir haklısınız alt limit ama herkesin kişisel durumu
  • 03-09-2021, 10:57:26
    #3
    Ve istediği fiyata çekmek için türlü türlü bahaneler.
  • 03-09-2021, 10:57:51
    #4
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bütçesi olmayabilir sıkışık olabilir birçok nedeni olabilir haklısınız alt limit ama herkesin kişisel durumu
    Bütçesi yoksa konuda ücret belirtmesi gerekmezmi insanlarıda meşgul etmemiş olur
  • 03-09-2021, 10:58:14
    #5
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bütçesi olmayabilir sıkışık olabilir birçok nedeni olabilir haklısınız alt limit ama herkesin kişisel durumu
    Alt limitin altına hizmet almak ve vermek yasak. Eğer bütçesi yoksa neden konu açmışki
  • 03-09-2021, 11:12:06
    #6
    100 tl altına da iş yapılmaz şu dönemde kimse kusura bakmasın. şahsi görüşüm.
  • 03-09-2021, 11:14:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Forumdan whatsappa çekince alt limit değişmiyor. Kimseyle pazarlık yapmam, hizmetimi de pazarlıkla satmam. Alt limit varsa bunun altından ne alırım, ne satarım. Kural kuraldır. Burası letgo değil mezarcısı bol olsun
  • 03-09-2021, 11:39:29
    #8
    Hocam şahsı şikayet edin. Kuralları çiğnemiş.
  • 03-09-2021, 11:41:50
    #9
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şahsı şikayet edin. Kuralları çiğnemiş.
    Hocam elimde somut bir kanıt yok. Yani bana yaptırmadı. Eğer forumdan başka biri 100₺ altında yaparsa ikisi de şikayet konusu olacak ama kendi aralarında kalıyor artık :|