Bu insanlar niye böyle ?
8
●169
- 03-09-2021, 10:53:12Biri iş ilanı açmış diyor ki detaylar için wpden iletişime geçiniz. Geçiyoruz diyor ki ücreti nedir. Alt limitten yapıyorum (100₺) deyince fazlaymış iyi günler diyor. Bu kadar ölücü olmak kötü bir şey değil mi anlamadım ben ya.
- 03-09-2021, 10:57:51Bütçesi yoksa konuda ücret belirtmesi gerekmezmi insanlarıda meşgul etmemiş olurEmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2021, 10:58:14Alt limitin altına hizmet almak ve vermek yasak. Eğer bütçesi yoksa neden konu açmışkiEmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2021, 11:14:28Üyeliği durdurulduForumdan whatsappa çekince alt limit değişmiyor.
Kimseyle pazarlık yapmam, hizmetimi de pazarlıkla satmam. Alt limit varsa bunun altından ne alırım, ne satarım. Kural kuraldır. Burası letgo değil mezarcısı bol olsun
- 03-09-2021, 11:41:50Hocam elimde somut bir kanıt yok. Yani bana yaptırmadı. Eğer forumdan başka biri 100₺ altında yaparsa ikisi de şikayet konusu olacak ama kendi aralarında kalıyor artık :|BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle