Konu
Bu insanlar niye böyle ?
03-09-2021, 10:53:12
#1
berkayakko
Biri iş ilanı açmış diyor ki detaylar için wpden iletişime geçiniz. Geçiyoruz diyor ki ücreti nedir. Alt limitten yapıyorum (100₺) deyince fazlaymış iyi günler diyor. Bu kadar ölücü olmak kötü bir şey değil mi anlamadım ben ya.