• 01-09-2021, 13:35:31
    #10
    4 sene önce oldum, estetik için gidip bi tarafın çok düşük nefes aldığını öğrendim ve estetik yerine bunu yaptırdım. Tamponlardan vs sonra burundan nefes almaya başladığımda (1 hafta sonra sanırım), gerçekten nefes almanın rahatlığını hissettim
  • 01-09-2021, 14:05:30
    #11
    Eşim Oldu 2019 haziranında gayet memnun kaldı Nefes zor alıyordu hem estetik hem de sorun cözüldü o Zaman 8000 TL verdik Doktorun İsmi Ömer aşkiner