4 sene önce oldum, estetik için gidip bi tarafın çok düşük nefes aldığını öğrendim ve estetik yerine bunu yaptırdım. Tamponlardan vs sonra burundan nefes almaya başladığımda (1 hafta sonra sanırım), gerçekten nefes almanın rahatlığını hissettim