• 29-08-2021, 19:01:34
    #1
    Merak ettiğimden soruyorum acaba neden r10’un uygulaması kurulmuyor hem çökme açısından hemde daha mükemmel olma açısından.
  • 29-08-2021, 19:02:38
    #2
    Yapılmayacak. Telegram botu var onu kullanabilirsiniz
  • 29-08-2021, 19:03:05
    #3
    bu kadar detaylı bir platformu ios ve android olarak yapmak çok zordur ondan olabilir bence
  • 29-08-2021, 19:03:48
    #4
    R10 çökerse uygulamada çöker farklı yerden çekmiyor bağlantıyı verileri. Coşkun hoca konuyla ilgili çok acıklama yaptı. R10 uygulaması yapılmayacağına dair
  • 29-08-2021, 19:04:10
    #5
    Sunucu çökünce uygulama çalışacak mı ?
  • 29-08-2021, 19:04:32
    #6
    Şuanki hali yeterince iyi,bence gerek yok.
  • 29-08-2021, 19:04:42
    #7
    Sitenin mobil hâli, uygulamadan daha kullanışlı. Coşkun hocam bunu ve uygulamanın gelmeyeceğini defalarca belirtti.
    Ayrıca bildirimler anında almak istiyorsanız telegram botunu kullanabilirsiniz.
  • 29-08-2021, 19:04:59
    #8
    Sayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar detaylı bir platformu ios ve android olarak yapmak çok zordur ondan olabilir bence
    R10 dan bahsediyoruz hocam Bence zorlukla alakası yok.
  • 29-08-2021, 19:05:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Safaride r10'u favori olarak ekledim. Sadece 2 tıklama ile telefondan r10'a ulaşabiliyorum. Telegram botu ile de bildirim geliyor. Uygulamaya gerek yok bence.