Konu
R10 Uygulaması Hakkında
29-08-2021, 19:04:42
#7
sbulut
Sitenin mobil hâli, uygulamadan daha kullanışlı. Coşkun hocam bunu ve uygulamanın gelmeyeceğini defalarca belirtti.
Ayrıca bildirimler anında almak istiyorsanız telegram botunu kullanabilirsiniz.