• 26-08-2021, 10:01:57
    #1
    Merhaba,

    E-devlet üzerinden sevk başvurusu yapmak istediğimde "Sevk dönemi sona ermiştir. Sevk dönemlerini https://asal.msb.gov.tr adresinden takip edebilirsiniz." uyarısı alıyorum.

    En erken ne zaman başvurabilirim acaba, bir bilen var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?

    İnternet sitesinden pek bilgiye ulaşamadım, şu hariç:
    https://asal.msb.gov.tr/Content/Uplo...i_Duyurusu.pdf

    Bunda da aslında 31 Ağustos'a kadar yazılmış.
  • 26-08-2021, 10:05:10
    #2
    Merhaba.
    Askere alma konuları o kadar karmaşık hal aldı ki 6 yıl askerlik yaptım ama konuyla alakalı hiç bir fikrim yok
    En sağlıklı bilgiyi Askerlik Şubesine bizzat giderek alabilirsiniz.
  • 26-08-2021, 10:08:28
    #3
    Askerlik işi çok karmaşık ben şimdi size anlatırım fakat konu çorba olur bu işin en doğrusu bulunduğunuz yerdeki askerlik şubesine gidin sizin durumunuzla ilgili bilgileri net bir şekilde oradan öğrenirsiniz
  • 26-08-2021, 10:30:16
    #4
    Bulunduğun ildeki askerlik şubesini aradığında detaylı bilgi vereceklerdir.
  • 26-08-2021, 10:47:49
    #5
    Askerlik şubesine git orada bilgi veriyorlar.