Merhaba,

E-devlet üzerinden sevk başvurusu yapmak istediğimde "Sevk dönemi sona ermiştir. Sevk dönemlerini https://asal.msb.gov.tr adresinden takip edebilirsiniz." uyarısı alıyorum.

En erken ne zaman başvurabilirim acaba, bir bilen var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?

İnternet sitesinden pek bilgiye ulaşamadım, şu hariç:
https://asal.msb.gov.tr/Content/Uplo...i_Duyurusu.pdf

Bunda da aslında 31 Ağustos'a kadar yazılmış.