• 24-08-2021, 18:40:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba , Amerika'da Dil okuluna yazılmak istiyorum . Ajanslar inanılmaz şişirme fiyat veriyor . Ajanslaraaraya katmadan Okul işini kendım halletmeyi planlıyorum . Önerdiğiniz bir Dil okulu var mı ? Simdiden tesekkur ederim
  • 24-08-2021, 18:42:33
    #2
    Takip
  • 24-08-2021, 19:30:43
    #3
    Konu takip.
  • 24-08-2021, 21:24:20
    #4
    Takip
  • 24-08-2021, 21:27:13
    #5
    Cok basit: Okullarla direkt kendiniz iletisime gececeksiniz. Bir onodeme yaparsiniz ve kayit olursunuz. Onlar size kayit/kabul mektubu gonderir ve onunla vize basvurusu yaparsiniz. Zaten bu okullarin musterileri hep sizin gibi kisiler olunca ne tur belgelere ihtiyaciniz oldugunu bilir...