Merhaba , Amerika'da Dil okuluna yazılmak istiyorum . Ajanslar inanılmaz şişirme fiyat veriyor . Ajanslaraaraya katmadan Okul işini kendım halletmeyi planlıyorum . Önerdiğiniz bir Dil okulu var mı ? Simdiden tesekkur ederim