Hmm... Anladım, neden sevmediğinizi bulmanız dileğiyle? Keza ikisini de severim.
Yediğim şeyden zevk almak hoşuma gidiyor, cacık ve aşureyi içerken/yerken nedendir bilmem rahatsız oluyorum hoşuma gitmiyor
aşurede hoşuma gitmeyen kısım çok fazla karışım olması ve sanırsam o karışımlar birbirlerine uyumlu değil

cacıktaki olay tamamen sarımsak