Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yediğim şeyden zevk almak hoşuma gidiyor, cacık ve aşureyi içerken/yerken nedendir bilmem rahatsız oluyorum hoşuma gitmiyor
aşurede hoşuma gitmeyen kısım çok fazla karışım olması ve sanırsam o karışımlar birbirlerine uyumlu değil
cacıktaki olay tamamen sarımsak
Sarımsaksız cacık olur mu?
Aşure'deki formasyonu kendiniz bulacaksınız he.