• 23-08-2021, 14:52:55
    #1


    uygulamayı kapattım tekrar açtım ama değişmedi neden oldu acaba
  • 23-08-2021, 14:56:00
    #2
    Firmanın size 3 kuruş borcu var gözüküyor şuanda çok garip 😂
  • 23-08-2021, 14:56:05
    #3
    mesai bitimine kadar güncel fatura yansır
  • 23-08-2021, 14:58:08
    #4
    galiba bu gün fatura kesilmiş parayı yuvarlayıp kestilerse falan 3 kuruş fazla kesmişlerdir bir sonraki faturadan düşürmek üzere
  • 23-08-2021, 14:59:04
    #5
    Aslında 50 kuruştan düşük para birimi olmaması gerek
  • 23-08-2021, 15:00:50
    #6
    EFG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmanın size 3 kuruş borcu var gözüküyor şuanda çok garip 😂
    zamanında ttnet kullanıyoken az çektirmediler bana. günde 70 defa müşteri hizmetlerini arıyodum. Devran değişti 3 kuruşumu almaya gidiyorum şimdi
  • 23-08-2021, 15:01:19
    #7
    Valla merak edip şimdi baktımda bende birşey yazmıyor ayrıca ağustos ayını ödemişim zaten sizin kesim tarihi bugun muhtemelen bugun gün içinde düzelir normal fatura vergiler dahil yansır