-0.03 fatura bedeli ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
-0.03 fatura bedeli ?
6
●
161
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
-0.03 fatura bedeli ?
23-08-2021, 14:52:55
#1
cuvelious
uygulamayı kapattım tekrar açtım ama değişmedi
neden oldu acaba
23-08-2021, 14:56:00
#2
EFG
Firmanın size 3 kuruş borcu var gözüküyor şuanda çok garip 😂
23-08-2021, 14:56:05
#3
ucg
mesai bitimine kadar güncel fatura yansır
23-08-2021, 14:58:08
#4
umutzan
galiba bu gün fatura kesilmiş parayı yuvarlayıp kestilerse falan 3 kuruş fazla kesmişlerdir bir sonraki faturadan düşürmek üzere
23-08-2021, 14:59:04
#5
DenqeSiz
Aslında 50 kuruştan düşük para birimi olmaması gerek
23-08-2021, 15:00:50
#6
cuvelious
EFG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Firmanın size 3 kuruş borcu var gözüküyor şuanda çok garip 😂
zamanında ttnet kullanıyoken az çektirmediler bana. günde 70 defa müşteri hizmetlerini arıyodum. Devran değişti 3 kuruşumu almaya gidiyorum şimdi
23-08-2021, 15:01:19
#7
Murat72
Valla merak edip şimdi baktımda bende birşey yazmıyor ayrıca ağustos ayını ödemişim zaten
sizin kesim tarihi bugun muhtemelen bugun gün içinde düzelir normal fatura vergiler dahil yansır
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler