Konu
-0.03 fatura bedeli ?
23-08-2021, 15:00:50
#6
cuvelious
EFG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Firmanın size 3 kuruş borcu var gözüküyor şuanda çok garip 😂
zamanında ttnet kullanıyoken az çektirmediler bana. günde 70 defa müşteri hizmetlerini arıyodum. Devran değişti 3 kuruşumu almaya gidiyorum şimdi