EFG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmanın size 3 kuruş borcu var gözüküyor şuanda çok garip 😂
zamanında ttnet kullanıyoken az çektirmediler bana. günde 70 defa müşteri hizmetlerini arıyodum. Devran değişti 3 kuruşumu almaya gidiyorum şimdi