• 23-08-2021, 00:39:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Uzun zamandır yemeksepeti banabi iş ilanlarını kovalıyordum. Geçen gün insan kaynakları tarafından arandım ve işe pazartesi başlayabilirsiniz denildi.

    Şartları 3.200 TL net maaş 650 TL ticket.
    Aslında kurumsal bir firmanın en azından 4.000 net maaş vermesini beklerdim. Uzun zamandır işe girmek için uğraştığım banabi de çalışmama kararı aldım ve işbaşı yapamayacağımı cuma günü belirttim.

    Gelişen ve kurumsal bir firmada şartlar ne olursa olsun işe başlamalımıydım acaba diye kuşkuya düştüm.

    Bu arada zaten çalışıyorum. Bu firmanın maaş teklifindan bir miktar yüksek bir maaşım var ama çalıştığım işte mutlu değilim.

    2-3 ay daha sabrederim ve daha iyisini bulabilirim düşüncesi ile yemetsepetinde çalışmaktan vazgeçmem sizce doğru mu yanlış mı olmuş.

    Şimdiden teşekkürler..
  • Kabul Edilen Cevap
    • Emeğinizini karşılayan miktar 3200 tl olmadığını düşünüyorsan neden yanlış yapasın?
  • 23-08-2021, 00:42:24
    #2
    Pozisyon nedir?
  • 23-08-2021, 00:42:52
    #3
    meftuniberder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pozisyon nedir?
    Depo sorumlusu hocam
  • 23-08-2021, 00:42:57
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emeğinizini karşılayan miktar 3200 tl olmadığını düşünüyorsan neden yanlış yapasın?
  • 23-08-2021, 01:51:17
    #5
    Eğer kariyer yapabileceğinizi düşünüyorsanız Yemeksepeti banabi güzel bir tercih.
  • 23-08-2021, 01:52:26
    #6
    Yani en azından boşta kalıp hergün cepten gideceğine böyle kurumsal firmadan başlayıp kendine referans edinmek için iyi bir fikir olabilirdi.