Konu
Doğrumu yaptım yanlış mı bilmiyorum.
23-08-2021, 01:52:26
#6
onlinecihan
Yani en azından boşta kalıp hergün cepten gideceğine böyle kurumsal firmadan başlayıp kendine referans edinmek için iyi bir fikir olabilirdi.