• 17-08-2021, 21:39:23
    #10
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey yok.
    Sonuç çıktığı an enabıza yükleniyor.
    E nabıza düşmeden covit testinin hastaneden alınması imkansız.
    Şimdiye kadar ailecek sayısız test yaptırdık ve hepsinde bu şekilde yansıdı. İlk olarak hastane sisteminden öğrendik daha sonra e-nabıza yansıdı. Hatta bu durumu doktora sorduğumuzda e-nabıza geç yüklenebiliyor cevabını da almıştık.
  • 18-08-2021, 13:27:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    @PastaMalzeme; sonuç çıktı mı? Umarım iyisinizdir?
  • 18-08-2021, 13:32:32
    #12
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @PastaMalzeme; sonuç çıktı mı? Umarım iyisinizdir?
    Evet negatif çıktı ama kötü hastayım yatıyorum. Kesilmeyen bir burun akıntısı, geniz akıntısı ve ona bağlı ara sıra öksürük. Günde 50-100 arası hapşırık ve tüm bunlara bağlı yorgunluk halsizlik baş ağrısı. Ama kovid değilim (umarım) test doğru ise.
  • 18-08-2021, 14:48:21
    #13
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey yok.
    Sonuç çıktığı an enabıza yükleniyor.
    E nabıza düşmeden covit testinin hastaneden alınması imkansız.
    Ben e -nabızdan düzenli kontrol ediyordum sonuç yansımamıştı fakat eve ilaç getirmişlerdi.

    Sonuç negatif çıkmasına rağmen belirtiler varsa 2-3 gün içinde tekrar test yaptırmakta fayda var kuluçka süresi geçmemiş olabilir.
  • 18-08-2021, 14:57:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben e -nabızdan düzenli kontrol ediyordum sonuç yansımamıştı fakat eve ilaç getirmişlerdi.

    Sonuç negatif çıkmasına rağmen belirtiler varsa 2-3 gün içinde tekrar test yaptırmakta fayda var kuluçka süresi geçmemiş olabilir.
    Bölgesel olabilir belki yoğunlukla alakalı.

    Kayseri'de böyle bir şey çok olası değil çünkü. Kardeşim laboratuvarda , hanım serviste çalışıyor. Sonuç halk sağlığı tarafından onay vermeden doktorlar bile göremiyorlar. Onay verdiği anda da e-nabız a düşüyor. Bizim burada bu şekilde işliyor demek ki

    @PastaMalzeme; bence de belirti devam ederse tekrar test yaptırmanızda fayda var. Çok sık rastlanıyor bu durum çünkü.
  • 18-08-2021, 15:00:03
    #15
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlen 12:30 da test verdim 6 saate çıkar dediler. Hala ses soluk yok. Çok mu geç geliyor sonuçlar.
    Bende sizin verdiğiniz saatlerde verdiğimde 12 saat civarı sonra çıktı.