Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben e -nabızdan düzenli kontrol ediyordum sonuç yansımamıştı fakat eve ilaç getirmişlerdi.

Sonuç negatif çıkmasına rağmen belirtiler varsa 2-3 gün içinde tekrar test yaptırmakta fayda var kuluçka süresi geçmemiş olabilir.
Bölgesel olabilir belki yoğunlukla alakalı.

Kayseri'de böyle bir şey çok olası değil çünkü. Kardeşim laboratuvarda , hanım serviste çalışıyor. Sonuç halk sağlığı tarafından onay vermeden doktorlar bile göremiyorlar. Onay verdiği anda da e-nabız a düşüyor. Bizim burada bu şekilde işliyor demek ki

@PastaMalzeme; bence de belirti devam ederse tekrar test yaptırmanızda fayda var. Çok sık rastlanıyor bu durum çünkü.