• 17-08-2021, 20:09:26
    #1
    2018 aralığı ile 2019 ocağı arasında 3-5 günlük bir e-ticaret işim vardı. Sitemin en altında bir aile büyüğümün vergi levha numarasını yazmıştım. Akabinde beni vergisiz satış yapıyor diye şikayet etmişlerdi bende epey bir ceza ödemiştim ve işin içinden çıkmıştım daha doğrusu ben öyle sanıyordum.
    Vergi levhası içinde daha o zaman dayımındır haberi yok adamcağızın dedim. Fakat bugun aradan geçen seneler sonunda muhasebecisini aramışlar hakkında 2 kez hakkında inceleme çıkmış. Muhasebecim ısrarla vergi matrah arttırımına git 15 bin lira öde kurtul incelerlerse illa didik bibik bir şey dayına bulurlar daha kötü olacak dayın için diyor. Bende adamın haberi yok hesabına giren 1 kuruş yok. Adamdan habersiz ben yaptım cezasınıda ödedim neden şimdi adamın haberi olmadığı bir işten dolayı para ödeyeyim e o zaman herhangi birinin v.levhanonu internete girsem onunda başı ağıracak öyle mi arkadaşım diyorum.

    Sizce ne yapmalı arkadaşlar bir akıl verirmisiniz ?
  • 17-08-2021, 20:10:49
    #2
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 aralığı ile 2019 ocağı arasında 3-5 günlük bir e-ticaret işim vardı. Sitemin en altında bir aile büyüğümün vergi levha numarasını yazmıştım. Akabinde beni vergisiz satış yapıyor diye şikayet etmişlerdi bende epey bir ceza ödemiştim ve işin içinden çıkmıştım daha doğrusu ben öyle sanıyordum.
    Vergi levhası içinde daha o zaman dayımındır haberi yok adamcağızın dedim. Fakat bugun aradan geçen seneler sonunda muhasebecisini aramışlar hakkında 2 kez hakkında inceleme çıkmış. Muhasebecim ısrarla vergi matrah arttırımına git 15 bin lira öde kurtul incelerlerse illa didik bibik bir şey bulurlar daha kötü olacak amcan için diyor. Bende adamın haberi yok hesabına giren 1 kuruş yok neden ödeyeyim e o zaman herhangi birinin v.levhanonu internete girsem onunda başı ağıracak öyle mi arkadaşım diyorum.

    Sizce ne yapmalı arkadaşlar bir akıl verirmisiniz ?
    Muhasebecinize güveniyor musunuz bu konuda %100 şekilde
  • 17-08-2021, 20:11:38
    #3
    Sitede hangi ödeme sistemi vardı
  • 17-08-2021, 20:12:27
    #4
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebecinize güveniyor musunuz bu konuda %100 şekilde
    Hocam muhasebecime güvenim tamda kafama yatmıyor. Dayım bilmez etmez ben habersiz gittim koydum şimdi ne diye adam vergi matrah arttırımına gidecek ki
    betaolmynalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitede hangi ödeme sistemi vardı
    Shopier
  • 17-08-2021, 20:13:07
    #5
    Kral e ticaret sitesi açtın diye vergi ödemezsin de onun üzerine açtığın için sıkıntı çıkmış keşke söyleseydin adama sen niye vergi numarasıyla işe giriştin ki
  • 17-08-2021, 20:13:31
    #6
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam muhasebecime güvenim tamda kafama yatmıyor. Amcam bilmez etmez ben habersiz gittim koydum şimdi ne diye adam vergi matrah arttırımına gidecek ki

    Shopier
    Hocam amcanız bi gelir elde etmemiş ise bir işlem olmamış ise ne gibi bir işlem olabilir ki
  • 17-08-2021, 20:14:10
    #7
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam amcanız bi gelir elde etmemiş ise bir işlem olmamış ise ne gibi bir işlem olabilir ki
    Ne bileyim işte kafamda orayı almıyor yok diyorlar ellerine düşerseniz illaki bir şey isterler benimde aklıma yatmıyor bu
  • 17-08-2021, 20:14:29
    #8
    Ben de onu anlamadım para kazanmamışsan nasıl vergi borcu geliyor?
  • 17-08-2021, 20:15:27
    #9
    intelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de onu anlamadım para kazanmamışsan nasıl vergi borcu geliyor?
    Bana gelir açılış vermediğim için ama dayımın haberi yok vergi levhasını koyduğumdan o ne alaka