2018 aralığı ile 2019 ocağı arasında 3-5 günlük bir e-ticaret işim vardı. Sitemin en altında bir aile büyüğümün vergi levha numarasını yazmıştım. Akabinde beni vergisiz satış yapıyor diye şikayet etmişlerdi bende epey bir ceza ödemiştim ve işin içinden çıkmıştım daha doğrusu ben öyle sanıyordum.
Vergi levhası içinde daha o zaman dayımındır haberi yok adamcağızın dedim. Fakat bugun aradan geçen seneler sonunda muhasebecisini aramışlar hakkında 2 kez hakkında inceleme çıkmış. Muhasebecim ısrarla vergi matrah arttırımına git 15 bin lira öde kurtul incelerlerse illa didik bibik bir şey dayına bulurlar daha kötü olacak dayın için diyor. Bende adamın haberi yok hesabına giren 1 kuruş yok. Adamdan habersiz ben yaptım cezasınıda ödedim neden şimdi adamın haberi olmadığı bir işten dolayı para ödeyeyim e o zaman herhangi birinin v.levhanonu internete girsem onunda başı ağıracak öyle mi arkadaşım diyorum.
Sizce ne yapmalı arkadaşlar bir akıl verirmisiniz ?
Vergi Dairesi İle Başım Belada
14
●575
- 17-08-2021, 20:10:49Muhasebecinize güveniyor musunuz bu konuda %100 şekildehyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2021, 20:12:27Hocam muhasebecime güvenim tamda kafama yatmıyor. Dayım bilmez etmez ben habersiz gittim koydum şimdi ne diye adam vergi matrah arttırımına gidecek kiclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopierbetaolmynalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-08-2021, 20:13:07Kral e ticaret sitesi açtın diye vergi ödemezsin de onun üzerine açtığın için sıkıntı çıkmış keşke söyleseydin adama sen niye vergi numarasıyla işe giriştin ki
- 17-08-2021, 20:13:31Hocam amcanız bi gelir elde etmemiş ise bir işlem olmamış ise ne gibi bir işlem olabilir kihyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2021, 20:14:10Ne bileyim işte kafamda orayı almıyor yok diyorlar ellerine düşerseniz illaki bir şey isterler benimde aklıma yatmıyor buclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2021, 20:14:29Ben de onu anlamadım para kazanmamışsan nasıl vergi borcu geliyor?
- 17-08-2021, 20:15:27Bana gelir açılış vermediğim için ama dayımın haberi yok vergi levhasını koyduğumdan o ne alakaintelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle