hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2018 aralığı ile 2019 ocağı arasında 3-5 günlük bir e-ticaret işim vardı. Sitemin en altında bir aile büyüğümün vergi levha numarasını yazmıştım. Akabinde beni vergisiz satış yapıyor diye şikayet etmişlerdi bende epey bir ceza ödemiştim ve işin içinden çıkmıştım daha doğrusu ben öyle sanıyordum.
Vergi levhası içinde daha o zaman dayımındır haberi yok adamcağızın dedim. Fakat bugun aradan geçen seneler sonunda muhasebecisini aramışlar hakkında 2 kez hakkında inceleme çıkmış. Muhasebecim ısrarla vergi matrah arttırımına git 15 bin lira öde kurtul incelerlerse illa didik bibik bir şey bulurlar daha kötü olacak amcan için diyor. Bende adamın haberi yok hesabına giren 1 kuruş yok neden ödeyeyim e o zaman herhangi birinin v.levhanonu internete girsem onunda başı ağıracak öyle mi arkadaşım diyorum.

Sizce ne yapmalı arkadaşlar bir akıl verirmisiniz ?
Muhasebecinize güveniyor musunuz bu konuda %100 şekilde