• 17-08-2021, 16:35:07
    #1
    Merhabalar dostlar, imzamda gördüğünüz bannerı 728x90 olarak tasarladım. Tasarlarken net görünüyor imzaya koyduğumda bulanık görünüyor. Bunu nasıl netleştirebilirim? Bir yolu var mıdır?
  • 17-08-2021, 16:49:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkasına, etrafına daha bulanık bir şeyler koyabilirsiniz. (şaka değil)
  • 17-08-2021, 16:54:37
    #3
    tolgustov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkasına, etrafına daha bulanık bir şeyler koyabilirsiniz. (şaka değil)
    Şu alttaki gibi net olmuyor hocam. Boyutunu 1900'lere çıkartıyorum net oluyor ama forum kuralları gereği izin vermiyor yüksek boyuta.

  • 17-08-2021, 16:55:25
    #4
    Hangi programla tasarladınız hocam, çıkarırken kaliteyi düşürmüş olabilirsiniz
  • 17-08-2021, 16:56:02
    #5
    nerede tasarladınız?
  • 17-08-2021, 16:57:01
    #6
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi programla tasarladınız hocam, çıkarırken kaliteyi düşürmüş olabilirsiniz
    tolgustov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerede tasarladınız?
    Kanva dostlar.
  • 17-08-2021, 17:01:22
    #7
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanva dostlar.
    AfterEffect ile yapmayı deneyebilirsiniz.
    Kanva çıktı verirken de bozuyor olabilir.