Merhabalar dostlar, imzamda gördüğünüz bannerı 728x90 olarak tasarladım. Tasarlarken net görünüyor imzaya koyduğumda bulanık görünüyor. Bunu nasıl netleştirebilirim? Bir yolu var mıdır?