• 17-08-2021, 16:12:00
    #1
    Bir ülke yönetiyorsunuz ve bu ülkede yıllardan beri süregelen mülteci sorunu var. 4000 Km ötenizde ise başka bir ülke var. Bu ülkede ise bir devlet askerlerini çekiyor ve benim gözümde terör örgütü olan bir oluşum ülkeyi ele geçiriyor ve 2. bir mülteci dalgasıyla karşı karşıya kalıyorsunuz. Ne yapardınız?
    1- Ülkeyi ele geçiren örgüte topyekün savaş açıp milyonlarca mülteciyi ülkenize akın etmesini mi isterdiniz?
    2- Ülkeyi ele geçiren o örgütle bir şekilde (başka devletleri de yanına alarak) diplomasi yoluyla bir şekilde anlaşıp o ülkenin vatandaşlarının haklarını koruyup ülkelerinde kalması adına çaba mı gösterirdiniz?
    3- Başka bir yol mu denerdiniz?
  • 17-08-2021, 16:13:03
    #2
    Ülkeyi satıp kaçardım hocam
  • 17-08-2021, 16:13:50
    #3
    Sınırımı kapatır işime bakardım
  • 17-08-2021, 16:14:10
    #4
    2 + beton duvar
    Başıboş kalmış ülke söz konusu, güzelce diplomatik ilişkilerle üstünlüğünüzü kabul ettirebilir ekonomik faaliyetlerde bulunabilirsiniz
  • 17-08-2021, 16:16:13
    #5
    XTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırımı kapatır işime bakardım
    Bu çok zor hocam. Kaçak göçek her türlü giriyorlar arazi yapısı dolayısı ile...
  • 17-08-2021, 16:16:53
    #6
    İstikrarlı ülkelere geçmeleri için gizliden destek olurdum
  • 17-08-2021, 16:17:18
    #7
    Suriye'de hükmettiğimiz topraklarda bir alan oluşturup, tüm mültecileri buraya toplardım. Oluşturulacak bir yaşam alanında yaşamalarını ve asla ülkeme giremeyeceklerini teminat altına alırdım.
  • 17-08-2021, 16:17:57
    #8
    İban atıp para toplar onlada mültecilere yardım ederdim din kardeşlerimiz ortalıkta kalmasın
    • Trevor
    • asanprogrammer
    • epikxx
    Trevor, asanprogrammer ve epikxx bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 17-08-2021, 16:18:34
    #9
    Sarayımda oturup Ejder suyu içip zencefilli suşi yiyip keyfime bakardım.