• 14-08-2021, 01:37:06
    #1
    Forumda premium üyelik alıp, daha sonra kesintili şekilde iade ettirmeyi başaran oldu mu?
    İade koşullarına bakıyorum, tek anladığım satın aldığınız gibi iade yok* ibaresi

    sebebini "detay@r10.net" a attim, 2 gündür dönüş yok.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 14-08-2021, 01:38:05
    #2
    Platin üye
    Çünkü yok hocam 😃
  • 14-08-2021, 01:38:59
    #3
    Merhabalar, anlık fayda sağladığı için premium üyeliklerin iadesi yapılmamaktadır.

    https://www.r10.net/teslimat-iade-sartlari/
  • 14-08-2021, 01:40:12
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, anlık fayda sağladığı için premium üyeliklerin iadesi yapılmamaktadır.

    https://www.r10.net/teslimat-iade-sartlari/
    İşte hiçbir faydasını görmüyorum
    Malum x hizmetin yasaklanması ile beraber yanlış zamanda aldık 😏
  • 14-08-2021, 01:43:31
    #5
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte hiçbir faydasını görmüyorum
    Malum x hizmetin yasaklanması ile beraber yanlış zamanda aldık 😏
    Bu ay 22 kere konu yukarı taşıma işlemi yapmışsınız.

    Yapmasanız bile anlık genel fayda sağladığı için iadesi yapılamamaktadır. Bu sadece burası için değil, internet geneli bu tip dijital hizmetlerde her yerde bu geçerli.

    Premium üyelikler (silver, gold, platin, kurumsal) Özel mesaj kutuları, Mesleki ranklar, Reklam kredileri hesabınıza tanımlandığı andan yani ilk alındığı andan itibaren genel olarak fayda sağlamaya başladığı için Elektronik ortamda anında gerçekleşen hizmetler kapsamında iade koşulu oluşmaz. Bundan dolayı bu hizmetlerle ilgili iade talep edilemez.

    https://www.r10.net/teslimat-iade-sartlari/