Forumda premium üyelik alıp, daha sonra kesintili şekilde iade ettirmeyi başaran oldu mu?
İade koşullarına bakıyorum, tek anladığım satın aldığınız gibi iade yok* ibaresi

sebebini "detay@r10.net" a attim, 2 gündür dönüş yok.