• 12-08-2021, 14:24:41
    #1
    Arkadaşlar ilk defa kredi kartına başvurdum 11.300 TL limitli kart verdiler benim ihtiyacım yok ama düzenli bir şeyler yapmam gerekiyormuş otomatik ödeme vs. yükseltiyor mu kredi notunu?
  • 12-08-2021, 14:25:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Borcunuz Varsa Düzenli Ödeme Yapmanız Gerekiyor Yoksa Puanınız Düşüyor
  • 12-08-2021, 14:26:02
    #3
    Faturaları zamanında ödemek taksitleri geçiktirmemek kredi puanı yükseltir
  • 12-08-2021, 14:26:06
    #4
    Harcamalarını kredi kartından yap ekstren çıkınca geciktirmeden tamamını öde bu döngü böyle devam etsin yükselir.
  • 12-08-2021, 14:26:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 Ay ufak tefek alışveriş yaparak kullanın daha sonrasında puanınız oluşmuş olur ihtiyacınız noktasında kredi çekebilirsiniz.

    Ödemenizi geç öderseniz puanınız düşük olacağı için hesap özetinizi takip etmeyi unutmayın.
  • 12-08-2021, 14:28:44
    #6
    RobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Ay ufak tefek alışveriş yaparak kullanın daha sonrasında puanınız oluşmuş olur ihtiyacınız noktasında kredi çekebilirsiniz.

    Ödemenizi geç öderseniz puanınız düşük olacağı için hesap özetinizi takip etmeyi unutmayın.
    Essan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harcamalarını kredi kartından yap ekstren çıkınca geciktirmeden tamamını öde bu döngü böyle devam etsin yükselir.
    Laobs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturaları zamanında ödemek taksitleri geçiktirmemek kredi puanı yükseltir
    LegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcunuz Varsa Düzenli Ödeme Yapmanız Gerekiyor Yoksa Puanınız Düşüyor
    teşekkür ederim kısaca tüm alışverişi kredi kartından yapacağım ve ödeme zaman geldiğinde ödeyeceğim ileride kredi çekme ihtimaline karşı şimdiden yükselsin istedim
  • 12-08-2021, 14:32:26
    #7
    Harcamalarınızı mümkün olduğunca karttan yapınız. Faturalarınızı da düzenli ödersiniz puan yükselir.
  • 12-08-2021, 14:33:08
    #8
    Kredi çekmek için yapmanız gereken en önemli adımı atmışsınız. Kredi kartından harcayıp tamamını ödeyeceksiniz durum bu asgarisini öderseniz bu yasal olarak zaten ödemeniz gereken minimum miktardır. Ancak kredi puanınız düşmez. Yalnız ekstre borcunun tamamını öderseniz kredi puanınız yükselir. Özellikle kredi limiti olarak geçer bu rakamlar bu yüzden hiç bir zaman %10 un altına düşürmeyin borcunuzun kredi limitinize oranını yani şöyle ki. 10 bin tl toplam kredi kartı limitiniz varsa bunlar aynı banka tek kartta çok önemli değil. Borcunuz 9000 tl nin altına düşmemeli yani 9500 tl borcunuz varsa banka gözünde bitiklerdesiniz demektir. Tüm limitini sonuna kadar kullanmış demektir. Bu yüzden eğer ki tüm ekstre borcunu ödemeyip asgari ödüyorsanız bile limitleriniz dahilinde alışveriş yapmaya özen gösterin. Bunun dışında yüksek alışverişler ve ay sonunda ödeme gününde tüm parayı tek seferde ödemek size 3-4 ayda yüksek bir kredi demektir.
  • 12-08-2021, 14:33:32
    #9
    Düzenli yaptığınız her ödeme kredi notunuzu yükseltir.