Arkadaşlar ilk defa kredi kartına başvurdum 11.300 TL limitli kart verdiler benim ihtiyacım yok ama düzenli bir şeyler yapmam gerekiyormuş otomatik ödeme vs. yükseltiyor mu kredi notunu?