• 10-08-2021, 21:10:54
    #1
    Işıkkent nakliyeciler sitesi ne gitmem gerekiyor izban ile hangi durakta inmem gerekiyor acaba? Bornova uygun mudur?
  • 10-08-2021, 21:12:20
    #2
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Işıkkent nakliyeciler sitesi ne gitmem gerekiyor izban ile hangi durakta inmem gerekiyor acaba? Bornova uygun mudur?
    Hocam izban bornovaya gitmiyor metro gidiyor eğer izbana biniyorsanız kemerde inin 64e binin
  • 10-08-2021, 21:12:57
    #3
    Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam izban bornovaya gitmiyor metro gidiyor eğer izbana biniyorsanız kemerde inin 64e binin
    Bornova'dan uzak mı olur acaba bu dediğim adres bir arkadaş ile buluşup gitmem lazım o d abornova ya gelecekmiş
  • 10-08-2021, 21:14:00
    #4
    halkapınar metrodan kemalpaşa caddesine giden otobüsler var yanlış hatırlamıyorsam 564 ve 560 geçiyordu eshotun mobil uygulamasını indirip güzergahlarına bakabilirsiniz
  • 10-08-2021, 21:15:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam İZBAN'a binin Halkapınar'a gidin, Halkapınar'da inin evka-3 yönüne giden metroya binin Bornova'da inin arkadaşınızla buluşun
  • 10-08-2021, 21:16:15
    #6
    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halkapınar metrodan kemalpaşa caddesine giden otobüsler var yanlış hatırlamıyorsam 564 ve 560 geçiyordu eshotun mobil uygulamasını indirip güzergahlarına bakabilirsiniz
    Anladım çok teşekkürler
    epikxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam İZBAN'a binin Halkapınar'a gidin, Halkapınar'da inin evka-3 yönüne giden metroya binin Bornova'da inin arkadaşınızla buluşun
    Sorun bornova ya gitmek değil hocam ışıkkent nakliyeciler sitesine gidebilmek
  • 10-08-2021, 21:17:19
    #7
    otogarın orda denk gelin hocam point bornova da yani ordan dolmuşa bindiğiniz de kısa sürüyor 10 dk ordasınız
  • 10-08-2021, 21:18:31
    #8
    berkaykacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otogarın orda denk gelin hocam point bornova da yani ordan dolmuşa bindiğiniz de kısa sürüyor 10 dk ordasınız
    Point Bornovaya'mı gideceğiz diyeceğim yoksa nakliyeciler sitesi mi
  • 10-08-2021, 21:20:43
    #9
    dolmuş ve otobüslerin çoğu ayakkabıcılar sitesine giriyor zaten ayakkabıcıları geçince nakliyeciler geliyor bir otobüs nakliyecilerin oradan dönüyordu sanki duraklarına bakacağım şimdi nakliyecilerin oradan geçmezse bile ayakkabıcılar sitesinin önünde inin 5-10dk yürüme mesafesi zaten ana caddeden aşşağı doğru yürüdüğünüzde kavşak geliyor onun önünde de girişi var