dolmuş ve otobüslerin çoğu ayakkabıcılar sitesine giriyor zaten ayakkabıcıları geçince nakliyeciler geliyor bir otobüs nakliyecilerin oradan dönüyordu sanki duraklarına bakacağım şimdi nakliyecilerin oradan geçmezse bile ayakkabıcılar sitesinin önünde inin 5-10dk yürüme mesafesi zaten ana caddeden aşşağı doğru yürüdüğünüzde kavşak geliyor onun önünde de girişi var