MacOS için Windows Emulator önerir misiniz?
4
●59
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 08-08-2021, 22:38:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bootcamp ile windows kurabilirsiniz
- 08-08-2021, 22:38:55O da hafızadan yiyor bayaLegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
napsam acaba
- 08-08-2021, 22:53:59emulator olarak en verimli olan bence parallels ama coherence moddan çıkmanız gerekiyor, bunun haricinde emulatorsuz de çalıştırma şansınız var eğer catalina altı sürüm kullanıyorsanız wine uygulamasını yukleyerek exe dosyalarını açabilirsiniz. mojave üstü kullanıyorsanız crossover işinizi görecektir
- 08-08-2021, 22:56:13Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Genymotion kullanabilirsiniz.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.genymotion.com/download/
edit telefon emulatoru bu uygulama derlemek için yanlış anlamışım.
napsam acaba