emulator olarak en verimli olan bence parallels ama coherence moddan çıkmanız gerekiyor, bunun haricinde emulatorsuz de çalıştırma şansınız var eğer catalina altı sürüm kullanıyorsanız wine uygulamasını yukleyerek exe dosyalarını açabilirsiniz. mojave üstü kullanıyorsanız crossover işinizi görecektir