
insanlari bilgilendirme amaciyla bilginin yanlış olduğunu soyledim. Bir sahis asagidaki sekilde bir yorum yapti:

Bilginin yanlış oldugunu soyledim diye terör ilişkilendirmesi yapiyor sikayet edersem ceza alir mi ?emsal olsun bıktım bu tur insanlardan.
