osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarihte bir yanlışlık var ama 2 defa üstü üste genel klasman birinciliği varmış bizim timlerin ..(2004-2005) . Buradaki birinciliklere istinaden etkileşim kasmak için konudaki görsel uydurulmuş galiba 😂

https://www.dogrulukpayi.com/dogrula...eldigi-iddiasi
Teyit yaparken yanlış yarışma üzerinden değerlendirmişler. CISM yarışması olması lazımdı. https://www.tsk.tr/Sayfalar?viewName...orFaaliyetlerihttps://www.milsport.one/
Dediğin gibi etkileşim için baya abartılmış.