Merhabalar arkadaşlar yurtdışına ürün gönderiyoruz. Bu yüzden KDV iadesini alma hakkım var, lakin muhasebecim beni farklı yönlendiriyor bilgisi olmadığından.
Daha önce tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi ? İşlem nasıl oluyor? bizzat deneyimliyen bilgi verirse çok sevinirim.
Konuyla alakalı kişiler yazsın lütfen.
Kdv iadesi nasıl alabilirim.....
4
●111
- 06-08-2021, 18:16:13
- 06-08-2021, 18:17:39İsterseniz bana yazın ama size tavsiyem almayın. Aldığınız yakıtın araç sözleşmesine kadar devlet istiyor, sırf ödememek için.
- 06-08-2021, 18:27:23Yurt dışına ürün gönderiyoruz derken tam olarak anlayamadım, bireysel olarak mı gönderiyorsunuz yoksa yurt dışına satış mı yapıyorsunuz?
- 06-08-2021, 21:22:00Aylık 3-4k için maalesef yardım etmediler o yüzden kendim yürütmem gerekiyor.KraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle