• 06-08-2021, 18:16:13
    #1
    Merhabalar arkadaşlar yurtdışına ürün gönderiyoruz. Bu yüzden KDV iadesini alma hakkım var, lakin muhasebecim beni farklı yönlendiriyor bilgisi olmadığından.
    Daha önce tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi ? İşlem nasıl oluyor? bizzat deneyimliyen bilgi verirse çok sevinirim.

    Konuyla alakalı kişiler yazsın lütfen.
  • 06-08-2021, 18:17:39
    #2
    İsterseniz bana yazın ama size tavsiyem almayın. Aldığınız yakıtın araç sözleşmesine kadar devlet istiyor, sırf ödememek için.
  • 06-08-2021, 18:27:23
    #3
    Yurt dışına ürün gönderiyoruz derken tam olarak anlayamadım, bireysel olarak mı gönderiyorsunuz yoksa yurt dışına satış mı yapıyorsunuz?
  • 06-08-2021, 19:41:33
    #4
    Yeminli Mali Müşavirlerden destek alabilirsiniz.
  • 06-08-2021, 21:22:00
    #5
    KraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeminli Mali Müşavirlerden destek alabilirsiniz.
    Aylık 3-4k € için maalesef yardım etmediler o yüzden kendim yürütmem gerekiyor.