Merhabalar arkadaşlar yurtdışına ürün gönderiyoruz. Bu yüzden KDV iadesini alma hakkım var, lakin muhasebecim beni farklı yönlendiriyor bilgisi olmadığından.
Daha önce tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi ? İşlem nasıl oluyor? bizzat deneyimliyen bilgi verirse çok sevinirim.

Konuyla alakalı kişiler yazsın lütfen.