Merhaba sahibinden sitesi üzerinden bir ana kart aldım , aldığım kişi oyalama yoluna girerek ankart baktım pinleri kırık ben size gönderemem arızalı dedi paranı iade edeceğim dedi. 2 defadır gün veriyor 2 defadır da verdiği sözde durmuyor parayı göndermiyor. Para 200 lira önemli bir para değil ama sonuç olarak parayı yerdende toplamıyoruz,birde başkasınada aynısını yapacak yaptığı yanına kar kalacak. Ne önerirsiniz ne yapmalıyım?
Birde bu adamı r10 daki şikayet var bölümünde adı soyadı telefon ve vatsap konuşmalarını ekleyrek şikayet açsak ismini yayınladığım için suç unusuru olurmu?
Sahibinden *************** ne yapmalıyım
11
●215
- 05-08-2021, 19:11:26
- 05-08-2021, 19:12:55Bunun yeri R10 değil hocam, suç duyurusunda bulunmanız gerekir.
- 05-08-2021, 19:15:50r10 da acık bılgılerını paylasırsan suc işlemiş olursun haklıyken haksız duruma düşersin.
sen güvenli alısverıs havuza atmadıysan parayı o zaman polis savcılık neyse ona giderek işini düzeltebilirsin tabi uzun bir süre bekleyerek - 05-08-2021, 19:16:02Üyeliği durdurulduModeratörlere şikayet etmiyor, napmalıyım diye soruyor.acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle