• 05-08-2021, 19:11:26
    #1
    Merhaba sahibinden sitesi üzerinden bir ana kart aldım , aldığım kişi oyalama yoluna girerek ankart baktım pinleri kırık ben size gönderemem arızalı dedi paranı iade edeceğim dedi. 2 defadır gün veriyor 2 defadır da verdiği sözde durmuyor parayı göndermiyor. Para 200 lira önemli bir para değil ama sonuç olarak parayı yerdende toplamıyoruz,birde başkasınada aynısını yapacak yaptığı yanına kar kalacak. Ne önerirsiniz ne yapmalıyım?
    Birde bu adamı r10 daki şikayet var bölümünde adı soyadı telefon ve vatsap konuşmalarını ekleyrek şikayet açsak ismini yayınladığım için suç unusuru olurmu?
  • 05-08-2021, 19:12:55
    #2
    Bunun yeri R10 değil hocam, suç duyurusunda bulunmanız gerekir.
  • 05-08-2021, 19:13:02
    #3
    Polise gitmelisin.
  • 05-08-2021, 19:14:33
    #4
    Sahibinden de olan bir olayın r10 şikayet bölümünde ne işi var ki
  • 05-08-2021, 19:15:23
    #5
    İsim soyisim kişisel bilgilerini açıkça yayınlayamazsınız.
  • 05-08-2021, 19:15:50
    #6
    r10 da acık bılgılerını paylasırsan suc işlemiş olursun haklıyken haksız duruma düşersin.

    sen güvenli alısverıs havuza atmadıysan parayı o zaman polis savcılık neyse ona giderek işini düzeltebilirsin tabi uzun bir süre bekleyerek
  • 05-08-2021, 19:16:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun yeri R10 değil hocam, suç duyurusunda bulunmanız gerekir.
    Moderatörlere şikayet etmiyor, napmalıyım diye soruyor.
  • 05-08-2021, 19:16:31
    #8
    R10 adalet sarayı mı
  • 05-08-2021, 19:16:39
    #9
    Sahibinden.com dolandırıcılığın önüne geçmek için, get sistemini genişletti. Hatta bedava kargo olayı var.. ordan alın bir daha kine