Merhaba sahibinden sitesi üzerinden bir ana kart aldım , aldığım kişi oyalama yoluna girerek ankart baktım pinleri kırık ben size gönderemem arızalı dedi paranı iade edeceğim dedi. 2 defadır gün veriyor 2 defadır da verdiği sözde durmuyor parayı göndermiyor. Para 200 lira önemli bir para değil ama sonuç olarak parayı yerdende toplamıyoruz,birde başkasınada aynısını yapacak yaptığı yanına kar kalacak. Ne önerirsiniz ne yapmalıyım?
Birde bu adamı r10 daki şikayet var bölümünde adı soyadı telefon ve vatsap konuşmalarını ekleyrek şikayet açsak ismini yayınladığım için suç unusuru olurmu?