Kosgeb Destek Önerisi hakkında
3
●59
- 03-08-2021, 10:21:34Merhaba arkadaşlar, kardeşim kosgeb'den sertifika aldı. 3 4 sene mi ne oluyor. Şimdi bir şeyler yapmak istiyoruz ama ne yapılabilir diye düşünüyoruz. Kardeşim 2 Yıllık ÖnLisans ( Kabin hizmetleri ) mezunu. Ben ise web siteleri , temel düzeyde UI / UX yapıyorum. Bunun dışında tekstil üzerine iş yerimiz var. ( imalat ) Aslında Güneş enerjisi üretimi yapıyoruz elle ama seri üretim için makineleri vs o kadar pahalı ki ve TR'de yok. Onu da almaya gücümüz yok. Önerileriniz nedir ?
- 03-08-2021, 10:25:13Merhaba hocam bende 2018 tarihinde almıştım ama e devletten belgeyi indirince yeni farkettim belgede altta geçerlilik tarihi 01.01.2021 yazıyor bir türlü KOSGEB e soramadım nedir bu diye? Sizde de yazıyor mu hocam belgeyi kullanamayacağız herhalde öyle gözüküyor ama sormak lazım ?
- 03-08-2021, 10:30:11Kardeşim aldı, benim bilgim yok yani geçerlilik süresi hakındafRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2021, 11:09:44Üyeliği durdurulduOnline olarak kursalara katılın yenisini alın hocam. SKT geçmişfRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle