• 03-08-2021, 10:21:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar, kardeşim kosgeb'den sertifika aldı. 3 4 sene mi ne oluyor. Şimdi bir şeyler yapmak istiyoruz ama ne yapılabilir diye düşünüyoruz. Kardeşim 2 Yıllık ÖnLisans ( Kabin hizmetleri ) mezunu. Ben ise web siteleri , temel düzeyde UI / UX yapıyorum. Bunun dışında tekstil üzerine iş yerimiz var. ( imalat ) Aslında Güneş enerjisi üretimi yapıyoruz elle ama seri üretim için makineleri vs o kadar pahalı ki ve TR'de yok. Onu da almaya gücümüz yok. Önerileriniz nedir ?
  • 03-08-2021, 10:25:13
    #2
    Merhaba hocam bende 2018 tarihinde almıştım ama e devletten belgeyi indirince yeni farkettim belgede altta geçerlilik tarihi 01.01.2021 yazıyor bir türlü KOSGEB e soramadım nedir bu diye? Sizde de yazıyor mu hocam belgeyi kullanamayacağız herhalde öyle gözüküyor ama sormak lazım ?
  • 03-08-2021, 10:30:11
    #3
    fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bende 2018 tarihinde almıştım ama e devletten belgeyi indirince yeni farkettim belgede altta geçerlilik tarihi 01.01.2021 yazıyor bir türlü KOSGEB e soramadım nedir bu diye? Sizde de yazıyor mu hocam belgeyi kullanamayacağız herhalde öyle gözüküyor ama sormak lazım ?
    Kardeşim aldı, benim bilgim yok yani geçerlilik süresi hakında
  • 03-08-2021, 11:09:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bende 2018 tarihinde almıştım ama e devletten belgeyi indirince yeni farkettim belgede altta geçerlilik tarihi 01.01.2021 yazıyor bir türlü KOSGEB e soramadım nedir bu diye? Sizde de yazıyor mu hocam belgeyi kullanamayacağız herhalde öyle gözüküyor ama sormak lazım ?
    Online olarak kursalara katılın yenisini alın hocam. SKT geçmiş