Merhaba arkadaşlar, kardeşim kosgeb'den sertifika aldı. 3 4 sene mi ne oluyor. Şimdi bir şeyler yapmak istiyoruz ama ne yapılabilir diye düşünüyoruz. Kardeşim 2 Yıllık ÖnLisans ( Kabin hizmetleri ) mezunu. Ben ise web siteleri , temel düzeyde UI / UX yapıyorum. Bunun dışında tekstil üzerine iş yerimiz var. ( imalat ) Aslında Güneş enerjisi üretimi yapıyoruz elle ama seri üretim için makineleri vs o kadar pahalı ki ve TR'de yok. Onu da almaya gücümüz yok. Önerileriniz nedir ?