• 03-08-2021, 08:51:51
    #1
    Merhaba iphone 12 pro max almayı düşünüyordum bugün , fakat iphone 13 hakkında haberlere baktığımda eylül ortası gibi çıkacağı yazıyor sizce bekleyip 13 mü almalı yoksa 12 pro max mi ?
  • 03-08-2021, 08:56:25
    #2
    en mantıklısı 13 çıktıktan sonra karar vermek olacaktır hocam
  • 03-08-2021, 09:03:15
    #3
    13 çıksa bile Aralık ayı gibi gelir ülkeye
  • 03-08-2021, 09:10:46
    #4
    12 pro max kullanıyorum şahsen bir aman aman değişiklik olacağını sanmıyorum 13'de.
  • 03-08-2021, 09:11:52
    #5
    2022 yi bekleyin çünkü Samsung yılın ilk çeyreğinde en son model telefonunu tanıtıp piyasaya sürecek 2021 den ziyade 2022 nin teknolojisi elinizde olur hocam…
    (Cebimde para olsa iphone 13 ün son modelini alırdım çünkü iphone 12 pro max almak için geç kaldınız…
  • 03-08-2021, 10:45:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    13 pro ve 13 pro max alacağım. Eşim ve kendim şuanda 11 kullanıyoruz. Hayırlısı ile geçiş yapacağız 13 serisine. Bi çıksında inceleyelim
  • 03-08-2021, 11:18:13
    #7
    12 al geç hocam
  • 03-08-2021, 13:50:09
    #8
    Merhaba,
    13 Eylül'de çıksa da ülkemize girmesi bir kaç ay daha alacaktır diye düşünüyorum.
    Acil telefona ihtiyacınız yok ise bir süre daha bekleyerek en güncel cihazı alabilirsiniz.