Merhaba iphone 12 pro max almayı düşünüyordum bugün , fakat iphone 13 hakkında haberlere baktığımda eylül ortası gibi çıkacağı yazıyor sizce bekleyip 13 mü almalı yoksa 12 pro max mi ?
2022 yi bekleyin çünkü Samsung yılın ilk çeyreğinde en son model telefonunu tanıtıp piyasaya sürecek 2021 den ziyade 2022 nin teknolojisi elinizde olur hocam
(Cebimde para olsa iphone 13 ün son modelini alırdım çünkü iphone 12 pro max almak için geç kaldınız
Merhaba,
13 Eylül'de çıksa da ülkemize girmesi bir kaç ay daha alacaktır diye düşünüyorum.
Acil telefona ihtiyacınız yok ise bir süre daha bekleyerek en güncel cihazı alabilirsiniz.